طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی انواع سایت های شرکتی.فروشگاهی.خبری.شخصی.مذهبی.تفریحی.به صورت کاملا حرفه ای؛باسئوی بالا وبهینه شده برای موتور های جستجو.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱۹ مطلب در بهمن ۱۳۹۵ ثبت شده است

استفاده از ویدئو در طراحی سایت

Mrj Mrj | جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

افزایش استفاده از ویدئو در طراحی سایت

در سال های اخیر استفاده از انیمیشن در طراحی سایت به عنوان دکمه هایی جذاب در لیست افزایش بسیاری یافته است. اخیرا استفاده از تصاویر پس زمینه ی متحرک یا استفاده از ویدئو در طراحی سایت برای جذب بازدیدکنندگان و افزایش زمان بازدید آن ها ترند شده است. البته شرکت ها باید در استفاده از این ترند مراقب باشند تا صدمه ای به عملکرد سایت نزنند و باعث کاهش سرعت سایت یا تاثیر منفی بر تجربه کاربری آن نشوند. در ادامه به معرفی ۵ سایت که در پس زمینه از ویدئو و تصاویر متحرک استفاده کرده اند خواهیم پرداخت.

پادکست

خلاصه این مقاله بصورت یک فایل صوتی برای شما تهیه شده است، لطفا تجربه خود از وبلاگ صوتی وبسیما را با ما درمیان بگذارید.


کاربرد تصویر متحرک در طراحی سایت نریسون

توجه به نحوه نمایش سایت در صفحات موبایل این روزها اهمیت بسیاری یافته است. موبایل ها پیشرفت های بسیاری داشته اند و از امکانات بسیاری پشتیبانی  می کنند. اما هنوز از ویدئوهای استفاده شده در طراحی وب سایت به خوبی پشتیبانی نمی کنند. در برخی موارد دکمه های پخش به صورت بلنک ظاهر می شوند و در برخی موارد پس زمینه اصلا بارگیری نمی شود. به جای استفاده از ویدئو در موبایل ها و ریسک دستیابی به نتایج نامطلوب، استفاده از طراحی های متفاوت برای موبایل توصیه می شود.

سایت Nerisson یک نمونه موفق در این زمینه به شمار می آید. در وبسایت این شرکت از تصاویر محرک به طرز نامحسوس برای افزایش تعامل مخاطبان با سایت استفاده شده است. اما زمانی که به سراغ نسخه موبایل این سایت می روید مشاهده می کنید که تصاویر ثابتی که با سایت هماهنگ هستند جایگزین تصاویر متحرک شده اند. به کمک جاوا اسکریپت توسعه دهنده سایت شما می تواند به تنظیمات سمت کاربر دسترسی پیدا کند و ویدئو را از دستگاه های اندرویدی و iOS حذف کند.

ادامه مطلب

منبع:فراسایت

www.farasite.com

  • Mrj Mrj

چگونه یک شرکت سئو معتبر را شناسایی کنیم؟

Mrj Mrj | پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

زمانی که صحبت از انتخاب یک شرکت سئو برای مدیریت امور بهینه سازی سایت به میان می آید، معیارها و فاکتورهای متعددی به ذهن ما خطور خواهد کرد. انتخاب یک شرکت سئو‌ی مناسب مانند هر انتخاب دیگری می تواند تنش زا و چالش برانگیز باشد، به خصوص برای افرادی که آشنایی چندانی با مفهوم بازاریابی موتورهای جستجو ندارند.

در مقاله امروز قصد دارم برایتان توضیح دهم که در زمان انتخاب یک شرکت سئو یا متخصص سئو باید به چه نکاتی توجه داشته باشید و از چه اشتباهاتی دوری کنید. همچنین اگر متخصص سئو هستید، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا خودتان را بهتر به مشتریان معرفی کنید.

در ادامه مقاله خواهم گفت که فرآیند مشاوره‌ی سئو به چه شکل انجام می شود. توجه داشته باشید انتخاب یک شرکت سئو (یا کارشناس سئو) با تجربه نکته بسیار مهمی است زیرا اگر تجارت شما به سئو و بهینه سازی سایت وابسته باشد، انتخاب یک کارشناس یا شرکت سئو مناسب می تواند بر روی کسب و کارتان بیشترین تاثیر را بگذارد.

با این حال، اشتباهات متعددی وجود دارد که بسیاری از افراد در حین انتخاب شرکت سئو مرتکب می شوند. این اشتباهات عموماً به علت نداشتن اطلاعات کافی اتفاق می افتد.

اشتباه ۱: استفاده از گوگل به عنوان فیلتر انتخاب شرکت سئو

دلیلی که پشت این انتخاب قرار دارد در نگاه اول کاملاً منطقی به نظر می رشد. مطمئناً بسیاری از افراد در زمان انتخاب شرکت سئو با خود تصور می کنند یک شرکت سئوی خوب باید برای کلمات کلیدی مانند شرکت سئو، مشاور سئو، آژانس سئو یا کارشناس سئو یا شرکت سئو + نام شهر در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار داشته باشد.

بنابراین اگر به دنبال شرکت سئو در شهر اصفهان باشیم، باید در گوگل عبارت شرکت سئو در اصفهان یا سئو اصفهان را جستجو کنیم. مطمئناً با جستجوی این کلمات کلیدی، نام چند شرکت را در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد.

اما متاسفانه، نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنیم این است که بیشتر شرکت های سئوی خوب، یعنی آن دسته از شرکت هایی که به تمام قواعد سئو تسلط دارند و همیشه سعی می کنند کارشان را به بهترین نحو انجام دهند، برای چنین کلمات کلیدی رتبه بندی چندان خوبی ندارند. شاید برایتان سوال شود چرا؟

خب در پاسخ باید بگویم این شرکت ها توانسته اند به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریانشان باشند و همین مشتریان، این شرکت ها را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده اند. یک شرکت معتبر سئو تعداد بسیار زیادی مشتری دارد که بسیاری از آنها از خدماتی که دریافت می کنند، رضایت دارند. مشخصاً چنین شرکتی به طور مستمر در حال درآمدزایی است و آن چنان مشغله دارد که نمی تواند وب سایت خود را برای کلمات کلیدی دلخواهش بهینه سازی کند (یا این کار را به کندی انجام می دهد).

ادامه مطلب

منبع : فراسایت

www.farasite.com

  • Mrj Mrj

در این مقاله قرار است با هم به بررسی استراتژی و تاکتیک‌های بازاریابی مختلف بپردازیم که شما می‌توانید برای بدست آوردن مشتریان جدید در کسب و کار خود و رشد برند خود استفاده کنید.

اما اصلاً چرا باید بخواهید با این روش‌ها آشنا شوید؟ دانش همیشه خوب است. شما با شناخت استراتژی های بازاریابی مختلف می‌توانید بهترین روش‌های تبلیغاتی را برای خود اتخاذ کنید و سهم بیشتری از بازار را بدست آورید. بله! شناخت این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا از آزمون و خطای بیهوده دوری کنید و هزینه‌های اضافی خرج روش‌های بی‌فایده نکنید. به علاوه، خواندن در مورد آنها وقت زیادی از شما نمی‌گیرد، ولی لذت‌بخش است.

در کل باید بگویم که شناخت این روش‌ها برای هر بازاریاب، مدیر و حتی کارمند بلندپروازی ضروری است و بدون شک به شما در موفقیت تجاری بیشتر کمک خواهد کرد.

تعریف استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی به روشی اشاره دارد که یک شرکت تلاش دارد محصولات و خدمات خود را به مشتریان بالقوه معرفی نماید، در موردشان به مخاطبان آموزش دهد و آنها را تشویق به خرید کند. یک استراتژی بازاریابی می‌تواند کاملاً خلاقانه باشد یا آنکه یک استراتژی باشد که قبلاً امتحانش را پس داده است. توجه داشته باشید که استراتژی بازاریابی باید بر اساس نیازها، اهداف، بازار هدف و ویژگی‌های محصول یا خدمات یک کسب و کار شکل بگیرد و مختص آن تجارت به خصوص است. با اینحال دسته‌بندی‌های مختلفی برای این استراتژی‌ها وجود دارد.

نحوه تشخیص استراتژی بازاریابی مناسب

در اکثر مواقع، شکست یا موفقیت یک شرکت را می‌توان نتیجه مستقیم استراتژی بازاریابی آنها و میزان تاثیرگذاری آن دانست. بنابراین، انتخاب یک استراتژی بازاریابی درست که با نیازهای شرکت شما همخوانی دارد، بسیار مهم است. برای این منظور لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  1. در مورد مخاطبان خود تصمیم بگیرید. اولین قدم برای توسعه یک استراتژی بازاریابی درست، شناخت مخاطبان است. آیا آنها نوجوان‌های بین ۱۰ تا ۲۰ سال هستند که به بازی‌های ویدئویی علاقه دارند؟ طرفداران فوتبال هستند؟ یا …
  2. یک پروفایل فرآیند روانشناسی بسازید. در درجه دوم، شما باید یک فرآیند روانی فرضی بسازید که حدس می‌زنید مشتری شما در نتیجه تلاش‌های بازاریابی شما بر خواهد داشت. در مورد روانشناسی مصرف‌کننده می‌توانید در مطالب دیگر ما بیشتر بخوانید.
  3. یک نوع استراتژی بازاریابی را انتخاب کنید. با توجه به شناخت خود از مخاطبان و فرآیندی که می‌خواهید آنها طی کنند، یک استراتژی بازاریابی انتخاب کنید که به نظرتان بیشترین تاثیر ممکن را خواهد داشت.
  4. تلاشهای خود را اندازه بگیرید. با هر چه اطلاعات که از طریق متودهای بازاریابی شما به دست آمده است، ارزیابی کنید که آیا حدس‌هایتان در مورد نتیجه بازاریابی درست بوده است و بر اساس این آمار، تصمیم‌گیری درست را انجام دهید.

انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب

بله! دیگر وقتش رسیده که به سراغ این ۱۰۰ روش بی‌نظیر بازاریابی برویم.

ادامه مطلب:

منبع:تنهاسایت

www.tanhasite.com

  • Mrj Mrj

آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آنالوگ ، بیسیم و دید در شب

Mrj Mrj | يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ب.ظ

آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آنالوگ ، بیسیم و دید در شب

آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آنالوگ ، بیسیم و دید در شب

آموزش نصب دوربین مدار بسته بسیار راحت و ساده  می باشد  همه چیز در حد زدن چند عدد فیش و وصل کردن ان به دستگاه دی وی آر  و کابل است.(البته این آموزش نصب دوربین مدار بسته در حد یک مغازه ، پارکینگ مجمتع مسکونی و نظایر آن می باشد و باید برای مصارف تخصصی از متخصصین این فن باید بهره برد.)

جهت نصب و راه اندازی انواع دوربین های مداربسته آنالوگ،دیچیتال،دید در شب،ip دار،دوربین مداربسته بیسیم با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با گارانتی ۲ ساله تعویض در شهرهای اراک، شازند،تفرش،ساوه،دلیجان،محلات،خمین،گلپایگان،کاشان ، سایر شهرستان استان مرکزی و شهرهای مجاور استان مرکزی با ما تماس بگیرید.

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب دوربین

۱-دوربین مدابسته که ممکن است آنالوگ ،دیجیتال یا بیسیم باشد.
۲-دستگاه DVR یا NVR
۳-کابل جهت نمایش تصویر :  به ازای هر دوربین باید از  یک کابل تصویر استفاده شود.
۴-دیسک سخت جهت اتصال به دستگاه DVR
۵-کابل برق: برای استفاده از  دوربین ها باید از کابل برق با ضخامت مناسب استفاده نمود.
۶-دستگاه منبع تغذیه: برای هر دوربین می توان از یک منبع تغذیه جداگانه یا برای کل دوربین ها از منبع تغذیه مشترک استفاده نمود.
۷-اتصالات: اتصالات انواع مختلفی دارد و اصلی ترین فیش مورد نیاز برای نصب سیستم مداربسته انالوگ قطعه ای بنام  BNC است.
۸-متعلقات نصب دوربین مداربسته :  داکت، باکس پلاستیکی، لوله فلکسی و موارد دیگر

اولویت بندی نصب دوربین مداربسته

منبع:تنهاسایت
www.tanhasite.com
  • Mrj Mrj

بهینه سازی سایت برای موبایل قسمت دوم

Mrj Mrj | شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۵ ب.ظ

بهینه سازی سایت برای موبایل قسمت دوم

اندازه فونت و فاصله میان خطوط

اگر در بهینه سازی سایت برای موبایل قسمت اول همه موارد را به درستی انجام داده باشید، باید به طور خودکار فونت و فاصله میان خطوط متناسب با دستگاهی که وب سایت شما را مرور می کند، تغییر پیدا کند.

ولی به طور کلی بهتر است برای اطمینان از بهینه بودن وب سایت برای موبایل، فونت پیش فرض را ۱۶ پیکسل تعیین کنید، که در این صورت فاصله میان سطر ها به صورت خود کار ۱.۲em تعیین می شود.

برای این که وب سایت تان در موبایل عجیب و غریب و به هم ریخته نمایش داده نشود:

بهتر است فونت را در هیچ مقاله و هیچ بخشی از محتوای وب سایت تغییر ندهید.

بهینه سازی سایت برای موبایل قسمت دوم

در مورد لینک ها و دکمه های وب سایت هم باید دقت ویژه ای به خرج بدهید. وقتی یک کاربر از طریق موس و با صفحه بزرگ کامپیوتر در وب سایت شما می چرخد، برایش کلیک کردن روی لینک ها و دکمه ها مثل آب خوردن است.

ولی روی صفحات کوچک موبایل، تاچ کردن یک لینک یا یک دکمه آن هم با انگشت، چندان دقت بالایی نخواهد داشت!

نتیجه این که اگر لینک ها و دکمه ها بیش از حد کوچک باشند یا فاصله مناسبی میان آن ها وجود نداشته باشد،

کاربر از سایت شما خسته می شود یا حداقلش این است که روی هیچ لینک و دکمه ای کلیک نمی کند. البته باید جریمه ای که گوگل برای این در هم ریختگی صفحه وب شما در نظر می گیرد را هم به آن اضافه کنید.

اگر به بهینه سازی وب سایت برای موبایل اهمیت می دهید، باید خیلی خوب به این اعداد و ارقام توجه کنید.

ادامه مطلب

منبع:فراسایت

www.farasite.com

  • Mrj Mrj

بهینه سازی سایت برای موبایل قسمت اول

Mrj Mrj | جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ


بهینه سازی سایت برای موبایل

اگر نگاهی گذرا به تاریخ پیشرفت بشریت داشته باشید، احتمالاً هیچ ابزار یا چیز دیگری را پیدا نمی کنید که به سرعت گوشی های همراه توسعه پیدا کرده و در میان مردم محبوبیت یافته باشد. نباید شک داشته باشید که چه بخواهید و چه نخواهید، زندگی ما به شدت به گوشی های همراه وابسته است. در چنین شرایطی، حضور مؤثر در فضای مجازی و حرکت به سوی بهینه سازی وب سایت برای موبایل یک الزام است!

بهینه سازی سایت برای موبایل

کافی است به اطراف خود نگاه کنید. دیگر هیچ کسی هیچ اطلاعات یا هیچ چیز اضافی را در ذهنش نگه نمی دارد. همه چیز، از شماره تلفن، تا یادآور ها و … همگی در گوشی های هوشمند نگهداری می شوند و این یعنی این که احتمالاً گوشی های ما از هر فرد دیگری به ما نزدیک تر هستند. این دقیقاً همان چیزی است که باید در رقابت در فضای مجازی به یاد داشته باشید.

اگر سایتی دارید که می خواهید مخاطبان زیادی پیدا کند، نمی توانید فقط به کاربران کامپیوتر اکتفا کنید و باید سعی کنید با بهینه سازی وب سایت برای موبایل ، رتبه سایت تان را برای گوشی های موبایل هم ارتقا دهید. ولی چطور؟ کافی است به این نکات توجه داشته باشید:

به جای Flash، روی HTML5 تمرکز کنید

مشکل فلش این است که خیلی از عناصرش توسط مرور گر های گوشی های موبایل رندر نمی شوند. یعنی اگر در وب سایت تان از Flash استفاده کنید، به احتمال زیاد رنکینگ جست و جوی موبایل (Mobile Ranking) خوبی به دست نمی آورید. خود گوگل هم این موضوع را اعلام کرده است و به همه توصیه کرده که از فناوری های پیش رفته تر برای قرار دادن انیمیشن، محتوا و … در سایت خود استفاده کنند.

بهینه سازی سایت برای موبایل

مسئله ساده است. شما باید به جای استفاده از ابزار تاریخ مصرفش گذشته ای به نام فلش، باید از HTML5 پر قدرت استفاده کنید تا از بهینه سازی وب سایت برای موبایل مطمئن شوید و خیال تان راحت باشد که تمام  عناصری که قرار داده اید هم روی کامپیوتر و هم روی موبایل به خوبی نمایش داده می شود.

ادامه مطلب

منبع:فراسایت

www.farasite.com

  • Mrj Mrj

ممکن است این تصور وجود داشته باشد که دو مقوله کپی رایت و SEO از هم جدا هستند اما این فکر کاملا اشتباه است.

کپی رایتینگ به کاربر مربوط می شود، همه داده ها را از کاربر می گیرد و به آن عمل می کند. SEO به موتور جستجو اختصاص دارد و همه چیز در آن به الگوریتم های خودش مربوط است؛ با این حال کپی رایتینگ و SEO به هم مرتبط اند.

تکنیک های کپی رایتینگ و SEO زیر را در تولید محتوای وب سایت خود به خاطر بسپارید:

۱. اولین نوشته کاربر
زمانی ما فقط در مورد SEO فکر می کردیم، ما در مورد کلمات کلیدی پژوهش فکر می کردیم اما موتور جستجو تکامل یافته است. موتورهای جستجو بیشتر مراقب اقتدار مطالب شما هستند. آن ها می خواهند بدانند که آیا مردم به محتوای مطالب شما اعتماد می کنند یا نه؛ و چگونه می توانید اعتمادشان را بدست آورید؟
با تمرکز روی خوانندگان خود
این عمل خوانایی مطالبتان را افزایش داده و مطالب را برای موتور جستجوگر و خواننده طبیعی تر و قانع کننده تر خواهد کرد. مردم به طور طبیعی با شما در ارتباط اند و این بازخورد به موتور جستجو نشان می دهد که مطالب شما قابل اعتماد است. علاوه بر این، موتور های جستجو دقیق شده اند.
سال پیش نتایج بازگشت آن ها حاوی کلمات کلیدی دقیق در جستجوی شما بود امروز آن ها متوجه شدند کسانی که در جستجوهایشان از کلمه تلفن همراه استفاده کرده بودند به همان اندازه از کلماتی مانند تلفن هوشمند یا تلفن موبایل بهره گرفته اند.

m2

ادامه مطلب

منبع:فراسایت

www.farasite.com


  • Mrj Mrj

آینده سئو و انحصارگری گوگل

Mrj Mrj | چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۶ ب.ظ

آینده سئو و انحصارگری گوگل

دنیای سئو در چندین سال اخیر دچار تغییرات زیادی شده است و گوگل به عنوان مهم ترین موتور جستجوی اینترنتی در شکل دهی این تغییرات نقش کلیدی دارد. از آنجایی که رقابت بر سر کسب میلیاردها دلار پول است، گوگل همواره تلاش می کند تا انحصار خود را بر بازار جستجوی اینترنتی تحمیل کرده و به آینده سئو جهت مورد نظر خود را بدهد. آگاهی از سیاست های جدید گوگل و تغییراتی که قصد دارد بر موتور جستجوی اینترنتی خود اعمال کند، بسیار ضروری بوده و می تواند به ارتقای رتبه سایت ها در آینده کمک کند.

اگر به تغییراتی که در ۲ سال اخیر در دنیای سئو اتفاق افتاده توجه کنیم، ۳ نتیجه کلی زیر برای پیش بینی آینده سئو بدست می آید:

  1. گوگل روز به روز توجه بیشتری به نسخه موبایل سایت ها می کند.
  2. گوگل در حال استفاده هرچه بیشتر از هوش مصنوعی است.
  3. گوگل در حال انجام آزمایش های زیادی برای بهبود جستجوی صوتی است.

در ادامه ۳ سیاست کلی گوگل را که آینده سئو را تحت تاثیر قرار می دهد با جزییات بیشتری بررسی می کنیم.

۱. آینده سئو: طراحی سایت برای موبایل

وقتی گوگل در اوایل سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که نسخه موبایل وب سایت ها در رتبه بندی تاثیر گذار است، کسی فکر نمی کرد که این تغییر گوگل به چنین اهمیتی در سئو برسد.

در ادامه این روند گوگل در اواخر سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که در حال انجام آزمایش هایی است که در آن ابتدا نسخه موبایل سایت ها را ایندکس کند و بعد نسخه دسکتاپ سایت ها را، که همین خبر باعث تعجب سئوکاران زیادی در سراسر دنیا شد.

ادامه مطلب

منبع:فراسایت

www.farasite.com

  • Mrj Mrj

طراحی سایت مبتنی بر احساسات چیست؟

Mrj Mrj | سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

طراحی سایت مبتنی بر احساسات چیست؟

آیا تا به حال واژه طراحی سایت مبتنی بر احساسات را شنیده اید و یا ایده داشتن سایتی مبنی بر احساسات و علایق مخاطبان خود را داشته اید؟

یکی از کارهای دشوار در طراحی سایت، توجه به زیبایی بصری سایت با توجه به نوع مخاطبان است. گاهی طراحان مجبور هستند از ایده‌ ها و رنگ‌ هایی که فکر می‌کردند برای طراحی سایت مورد نظرشان خوب است چشم پوشی کنند، تا طراحی وب سایت مناسب جذب مخاطبان هدف و مشتریان شرکت سفارش‌دهنده باشد.

با تغییراتی که در چند سال اخیر در دنیای اینترنت و دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده است، جلب توجه کاربران دشوار شده و نیازمند صرف زمان و انرژی بیشتری در طراحی سایت می‌ باشد. یکی از راهکارهای مناسب برای این منظور، استفاده از رویکردی روانشناسی در طراحی وب سایت به نام “طراحی سایت مبتنی بر احساسات” است که سعی دارد احساسات کاربران را بر انگیزد و آن را همسو با اهداف سایت گرداند. امروزه جذب کاربران و افزایش مدت زمان حضور آن‌ ها در سایت نیز به فاکتور مهمی در سئو تبدیل شده است. به طوری که هرچه به جلو پیش می‌رویم اهمیت بهبود تجربه کاربری (UX) سایت و توجه به فاکتورهای کیفی نسبت به فاکتورهای کمی، افزایش پیدا می‌کند.

برای مثال اگر بخواهیم برای یک برند نوشابه سایتی جهت معرفی و تبلیغ طراحی کنیم دو راه پیش رو داریم:

  1. محصول و برند را به طور مستقیم در معرض نمایش بگذاریم.
  2. محصول و برند را در بستر احساسی متناسب با آن نمایش دهیم.

ادامه مطلب

منبع:فراسایت

www.farasite.com

  • Mrj Mrj

تعرفه طراحی وب سایت های شرکتی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

 

تعرفه طراحی وب سایت های شرکتی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 تعرفه طراحی سایت با وردپرس به همراه تمام پلاگین ها و افزونه های لازم می باشد
از تعرفه طراحی سایت وردپرس در بسیاری از پروژه های وب استفاده می گردد

تعرفه طراحی وب سایت در سایت تنهاسایت به طور خلاصه به صورت زیر می باشد

 

امکان ایجاد و مدیریت ساب دامین های سایت

امکان چند زبانه سازی سایت
ایجاد و مدیریت برگه و صفحات نامحدود
ایجاد و مدیریت منوها و ساب منو به صورت نامحدود در وب سایب
دادن ورودی xml به عنوان ابزار ورودی به سایت
مدیریت کاربران و سطح دسترسی user ها
امکان ثبت نام اعضاء در سایت
کانفیگ امنیتی سطح یک در سایت وردپرسی
امکان ایجاد دسته ها به صورت نامحدود
جستجوگر داخلی پیشرفته در سایت
مدیریت اسکریپت ها در قالب وب سایت
امکان احیاء و بازیابی اطلاعات پاک شده
امکان مدیریت قالب ها و پوسته های نصب شده
مدیریت css و استایل شیت ها در قالب سایت
امکان ایجاد و مدیریت آمار بازدید از سایت
امکان معرفی وب سایت در  گوگل
امکان ایجاد و مدیریت آگهی ها در قالب وب سایت
تعرفه فوق در تعرفه طراحی سایت فروشگاهی نیز قابل استفاده می باشد
ویرایشگر پیشرفته در وب سایت.

ادامه مطلب

منبع:تنها سایت

www.tnhasite.com

  • Mrj Mrj