طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی انواع سایت های شرکتی.فروشگاهی.خبری.شخصی.مذهبی.تفریحی.به صورت کاملا حرفه ای؛باسئوی بالا وبهینه شده برای موتور های جستجو.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

چگونه یک شرکت سئو معتبر را شناسایی کنیم؟

Mrj Mrj | پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

زمانی که صحبت از انتخاب یک شرکت سئو برای مدیریت امور بهینه سازی سایت به میان می آید، معیارها و فاکتورهای متعددی به ذهن ما خطور خواهد کرد. انتخاب یک شرکت سئو‌ی مناسب مانند هر انتخاب دیگری می تواند تنش زا و چالش برانگیز باشد، به خصوص برای افرادی که آشنایی چندانی با مفهوم بازاریابی موتورهای جستجو ندارند.

در مقاله امروز قصد دارم برایتان توضیح دهم که در زمان انتخاب یک شرکت سئو یا متخصص سئو باید به چه نکاتی توجه داشته باشید و از چه اشتباهاتی دوری کنید. همچنین اگر متخصص سئو هستید، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا خودتان را بهتر به مشتریان معرفی کنید.

در ادامه مقاله خواهم گفت که فرآیند مشاوره‌ی سئو به چه شکل انجام می شود. توجه داشته باشید انتخاب یک شرکت سئو (یا کارشناس سئو) با تجربه نکته بسیار مهمی است زیرا اگر تجارت شما به سئو و بهینه سازی سایت وابسته باشد، انتخاب یک کارشناس یا شرکت سئو مناسب می تواند بر روی کسب و کارتان بیشترین تاثیر را بگذارد.

با این حال، اشتباهات متعددی وجود دارد که بسیاری از افراد در حین انتخاب شرکت سئو مرتکب می شوند. این اشتباهات عموماً به علت نداشتن اطلاعات کافی اتفاق می افتد.

اشتباه ۱: استفاده از گوگل به عنوان فیلتر انتخاب شرکت سئو

دلیلی که پشت این انتخاب قرار دارد در نگاه اول کاملاً منطقی به نظر می رشد. مطمئناً بسیاری از افراد در زمان انتخاب شرکت سئو با خود تصور می کنند یک شرکت سئوی خوب باید برای کلمات کلیدی مانند شرکت سئو، مشاور سئو، آژانس سئو یا کارشناس سئو یا شرکت سئو + نام شهر در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار داشته باشد.

بنابراین اگر به دنبال شرکت سئو در شهر اصفهان باشیم، باید در گوگل عبارت شرکت سئو در اصفهان یا سئو اصفهان را جستجو کنیم. مطمئناً با جستجوی این کلمات کلیدی، نام چند شرکت را در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد.

اما متاسفانه، نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنیم این است که بیشتر شرکت های سئوی خوب، یعنی آن دسته از شرکت هایی که به تمام قواعد سئو تسلط دارند و همیشه سعی می کنند کارشان را به بهترین نحو انجام دهند، برای چنین کلمات کلیدی رتبه بندی چندان خوبی ندارند. شاید برایتان سوال شود چرا؟

خب در پاسخ باید بگویم این شرکت ها توانسته اند به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریانشان باشند و همین مشتریان، این شرکت ها را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده اند. یک شرکت معتبر سئو تعداد بسیار زیادی مشتری دارد که بسیاری از آنها از خدماتی که دریافت می کنند، رضایت دارند. مشخصاً چنین شرکتی به طور مستمر در حال درآمدزایی است و آن چنان مشغله دارد که نمی تواند وب سایت خود را برای کلمات کلیدی دلخواهش بهینه سازی کند (یا این کار را به کندی انجام می دهد).

ادامه مطلب

منبع : فراسایت

www.farasite.com

  • Mrj Mrj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی