طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی انواع سایت های شرکتی.فروشگاهی.خبری.شخصی.مذهبی.تفریحی.به صورت کاملا حرفه ای؛باسئوی بالا وبهینه شده برای موتور های جستجو.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بهینه سازی وب سایت در گوگل

Mrj Mrj | چهارشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۳۱ ب.ظ

همانطور که بیان شد بهینه سازی سایت و یا به عبارت دیگر سئو به عملیاتی گفته می شود که علاوه بر بهینه نمودن ساختار سایت ، سایت با کلمات کلیدی مورد نظر در صفحه اول موتور جستجو قرار می گیرد بدین صورت که در هر موتور جستجویی متناسب با قوانینی که وجود دارد نسبت به انتخاب سایت و مشاهده آن در صفحه اول موتور جستجو اقدام می نمایند . بدین ترتیب هر موتور جستجو جهت نمایش سایت ها در صفحات مختلف موتور جستجو قوانین خاص خود را دارد تا در صورت رعایت قوانین توسط وب مستر ها می توانند وب سایت های خود را در صفحات برتر نتایج جستجو قرار دهند که در این میان از جمله موتورهای جستجو برتر می توان به google ،bing   و yahoo اشاره نمود ، که البته لازم به یادآوری می باشد که موتور جستجوی گوگل از جمله موتورهای پر بازدید می باشد که جهت بهینه سازی وب سایت در گوگل می بایست از قوانین و مواردی که توسط این موتور جستجو مطرح گردیده استفاده نمایند تا شاهد پیشرفت روز افزون سایت ها در این موتور جستجو ابر قدرت باشند .

بنابراین جهت بهینه سازی وب سایت در گوگل با رعایت موارد مطرح شده و اساسی می توان به رتبه های نخست و برتر موتور جستجو رسید .

در ذیل به برخی از مواردی که توسط این موتور جستجو مطرح گردیده تا بهینه سازی وب سایت در گوگل صورت پذیرد پرداخته می شود :

مقالات : مطالب و مقالات موجود در وب سایت ها می بایست کپی برداری نشده باشد هر چه مطالب کپی نشده باشد و از نو نوشته شده باشد دارای کیفیت برتری در مقالات و متون خواهد بود .

ادامه مطلب

منبع: سئویاب

www.seoyab.com

  • Mrj Mrj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی