طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی انواع سایت های شرکتی.فروشگاهی.خبری.شخصی.مذهبی.تفریحی.به صورت کاملا حرفه ای؛باسئوی بالا وبهینه شده برای موتور های جستجو.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

استفاده از ویدئو در طراحی سایت

Mrj Mrj | جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ب.ظ

افزایش استفاده از ویدئو در طراحی سایت

در سال های اخیر استفاده از انیمیشن در طراحی سایت به عنوان دکمه هایی جذاب در لیست افزایش بسیاری یافته است. اخیرا استفاده از تصاویر پس زمینه ی متحرک یا استفاده از ویدئو در طراحی سایت برای جذب بازدیدکنندگان و افزایش زمان بازدید آن ها ترند شده است. البته شرکت ها باید در استفاده از این ترند مراقب باشند تا صدمه ای به عملکرد سایت نزنند و باعث کاهش سرعت سایت یا تاثیر منفی بر تجربه کاربری آن نشوند. در ادامه به معرفی ۵ سایت که در پس زمینه از ویدئو و تصاویر متحرک استفاده کرده اند خواهیم پرداخت.

پادکست

خلاصه این مقاله بصورت یک فایل صوتی برای شما تهیه شده است، لطفا تجربه خود از وبلاگ صوتی وبسیما را با ما درمیان بگذارید.


کاربرد تصویر متحرک در طراحی سایت نریسون

توجه به نحوه نمایش سایت در صفحات موبایل این روزها اهمیت بسیاری یافته است. موبایل ها پیشرفت های بسیاری داشته اند و از امکانات بسیاری پشتیبانی  می کنند. اما هنوز از ویدئوهای استفاده شده در طراحی وب سایت به خوبی پشتیبانی نمی کنند. در برخی موارد دکمه های پخش به صورت بلنک ظاهر می شوند و در برخی موارد پس زمینه اصلا بارگیری نمی شود. به جای استفاده از ویدئو در موبایل ها و ریسک دستیابی به نتایج نامطلوب، استفاده از طراحی های متفاوت برای موبایل توصیه می شود.

سایت Nerisson یک نمونه موفق در این زمینه به شمار می آید. در وبسایت این شرکت از تصاویر محرک به طرز نامحسوس برای افزایش تعامل مخاطبان با سایت استفاده شده است. اما زمانی که به سراغ نسخه موبایل این سایت می روید مشاهده می کنید که تصاویر ثابتی که با سایت هماهنگ هستند جایگزین تصاویر متحرک شده اند. به کمک جاوا اسکریپت توسعه دهنده سایت شما می تواند به تنظیمات سمت کاربر دسترسی پیدا کند و ویدئو را از دستگاه های اندرویدی و iOS حذف کند.

ادامه مطلب

منبع:فراسایت

www.farasite.com

  • Mrj Mrj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی