۵ تکنیک طلایی کپی رایتینگ که در SEO سایت شما غوغا به پا می کند
ممکن است این تصور وجود داشته باشد که دو مقوله کپی رایت و SEO از هم جدا هستند اما این فکر کاملا اشتباه است.
کپی رایتینگ به کاربر مربوط می شود، همه داده ها را از کاربر می گیرد و به آن عمل می کند. SEO به موتور جستجو اختصاص دارد و همه چیز در آن به الگوریتم های خودش مربوط است؛ با این حال کپی رایتینگ و SEO به هم مرتبط اند.
تکنیک های کپی رایتینگ و SEO زیر را در تولید محتوای وب سایت خود به خاطر بسپارید:
۱. اولین نوشته کاربر
زمانی ما فقط در مورد SEO فکر می کردیم، ما در مورد کلمات کلیدی پژوهش فکر
می کردیم اما موتور جستجو تکامل یافته است. موتورهای جستجو بیشتر مراقب
اقتدار مطالب شما هستند. آن ها می خواهند بدانند که آیا مردم به محتوای
مطالب شما اعتماد می کنند یا نه؛ و چگونه می توانید اعتمادشان را بدست
آورید؟
با تمرکز روی خوانندگان خود
این عمل خوانایی مطالبتان را افزایش داده و مطالب را برای موتور جستجوگر و
خواننده طبیعی تر و قانع کننده تر خواهد کرد. مردم به طور طبیعی با شما در
ارتباط اند و این بازخورد به موتور جستجو نشان می دهد که مطالب شما قابل
اعتماد است. علاوه بر این، موتور های جستجو دقیق شده اند.
سال پیش نتایج بازگشت آن ها حاوی کلمات کلیدی دقیق در جستجوی شما بود امروز
آن ها متوجه شدند کسانی که در جستجوهایشان از کلمه تلفن همراه استفاده
کرده بودند به همان اندازه از کلماتی مانند تلفن هوشمند یا تلفن موبایل
بهره گرفته اند.
منبع:فراسایت
www.farasite.com
- ۹۵/۱۱/۱۴