طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی انواع سایت های شرکتی.فروشگاهی.خبری.شخصی.مذهبی.تفریحی.به صورت کاملا حرفه ای؛باسئوی بالا وبهینه شده برای موتور های جستجو.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بهینه سازی سایت برای موبایل قسمت اول

Mrj Mrj | جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۲ ب.ظ


بهینه سازی سایت برای موبایل

اگر نگاهی گذرا به تاریخ پیشرفت بشریت داشته باشید، احتمالاً هیچ ابزار یا چیز دیگری را پیدا نمی کنید که به سرعت گوشی های همراه توسعه پیدا کرده و در میان مردم محبوبیت یافته باشد. نباید شک داشته باشید که چه بخواهید و چه نخواهید، زندگی ما به شدت به گوشی های همراه وابسته است. در چنین شرایطی، حضور مؤثر در فضای مجازی و حرکت به سوی بهینه سازی وب سایت برای موبایل یک الزام است!

بهینه سازی سایت برای موبایل

کافی است به اطراف خود نگاه کنید. دیگر هیچ کسی هیچ اطلاعات یا هیچ چیز اضافی را در ذهنش نگه نمی دارد. همه چیز، از شماره تلفن، تا یادآور ها و … همگی در گوشی های هوشمند نگهداری می شوند و این یعنی این که احتمالاً گوشی های ما از هر فرد دیگری به ما نزدیک تر هستند. این دقیقاً همان چیزی است که باید در رقابت در فضای مجازی به یاد داشته باشید.

اگر سایتی دارید که می خواهید مخاطبان زیادی پیدا کند، نمی توانید فقط به کاربران کامپیوتر اکتفا کنید و باید سعی کنید با بهینه سازی وب سایت برای موبایل ، رتبه سایت تان را برای گوشی های موبایل هم ارتقا دهید. ولی چطور؟ کافی است به این نکات توجه داشته باشید:

به جای Flash، روی HTML5 تمرکز کنید

مشکل فلش این است که خیلی از عناصرش توسط مرور گر های گوشی های موبایل رندر نمی شوند. یعنی اگر در وب سایت تان از Flash استفاده کنید، به احتمال زیاد رنکینگ جست و جوی موبایل (Mobile Ranking) خوبی به دست نمی آورید. خود گوگل هم این موضوع را اعلام کرده است و به همه توصیه کرده که از فناوری های پیش رفته تر برای قرار دادن انیمیشن، محتوا و … در سایت خود استفاده کنند.

بهینه سازی سایت برای موبایل

مسئله ساده است. شما باید به جای استفاده از ابزار تاریخ مصرفش گذشته ای به نام فلش، باید از HTML5 پر قدرت استفاده کنید تا از بهینه سازی وب سایت برای موبایل مطمئن شوید و خیال تان راحت باشد که تمام  عناصری که قرار داده اید هم روی کامپیوتر و هم روی موبایل به خوبی نمایش داده می شود.

ادامه مطلب

منبع:فراسایت

www.farasite.com

  • Mrj Mrj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی