طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی سایت های فروشگاهی وشرکتی به صورت حرفه ای

طراحی انواع سایت های بهینه شده برای گوگل

طراحی انواع سایت های شرکتی.فروشگاهی.خبری.شخصی.مذهبی.تفریحی.به صورت کاملا حرفه ای؛باسئوی بالا وبهینه شده برای موتور های جستجو.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

در این مقاله قرار است با هم به بررسی استراتژی و تاکتیک‌های بازاریابی مختلف بپردازیم که شما می‌توانید برای بدست آوردن مشتریان جدید در کسب و کار خود و رشد برند خود استفاده کنید.

اما اصلاً چرا باید بخواهید با این روش‌ها آشنا شوید؟ دانش همیشه خوب است. شما با شناخت استراتژی های بازاریابی مختلف می‌توانید بهترین روش‌های تبلیغاتی را برای خود اتخاذ کنید و سهم بیشتری از بازار را بدست آورید. بله! شناخت این روش‌ها به شما کمک می‌کند تا از آزمون و خطای بیهوده دوری کنید و هزینه‌های اضافی خرج روش‌های بی‌فایده نکنید. به علاوه، خواندن در مورد آنها وقت زیادی از شما نمی‌گیرد، ولی لذت‌بخش است.

در کل باید بگویم که شناخت این روش‌ها برای هر بازاریاب، مدیر و حتی کارمند بلندپروازی ضروری است و بدون شک به شما در موفقیت تجاری بیشتر کمک خواهد کرد.

تعریف استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی به روشی اشاره دارد که یک شرکت تلاش دارد محصولات و خدمات خود را به مشتریان بالقوه معرفی نماید، در موردشان به مخاطبان آموزش دهد و آنها را تشویق به خرید کند. یک استراتژی بازاریابی می‌تواند کاملاً خلاقانه باشد یا آنکه یک استراتژی باشد که قبلاً امتحانش را پس داده است. توجه داشته باشید که استراتژی بازاریابی باید بر اساس نیازها، اهداف، بازار هدف و ویژگی‌های محصول یا خدمات یک کسب و کار شکل بگیرد و مختص آن تجارت به خصوص است. با اینحال دسته‌بندی‌های مختلفی برای این استراتژی‌ها وجود دارد.

نحوه تشخیص استراتژی بازاریابی مناسب

در اکثر مواقع، شکست یا موفقیت یک شرکت را می‌توان نتیجه مستقیم استراتژی بازاریابی آنها و میزان تاثیرگذاری آن دانست. بنابراین، انتخاب یک استراتژی بازاریابی درست که با نیازهای شرکت شما همخوانی دارد، بسیار مهم است. برای این منظور لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  1. در مورد مخاطبان خود تصمیم بگیرید. اولین قدم برای توسعه یک استراتژی بازاریابی درست، شناخت مخاطبان است. آیا آنها نوجوان‌های بین ۱۰ تا ۲۰ سال هستند که به بازی‌های ویدئویی علاقه دارند؟ طرفداران فوتبال هستند؟ یا …
  2. یک پروفایل فرآیند روانشناسی بسازید. در درجه دوم، شما باید یک فرآیند روانی فرضی بسازید که حدس می‌زنید مشتری شما در نتیجه تلاش‌های بازاریابی شما بر خواهد داشت. در مورد روانشناسی مصرف‌کننده می‌توانید در مطالب دیگر ما بیشتر بخوانید.
  3. یک نوع استراتژی بازاریابی را انتخاب کنید. با توجه به شناخت خود از مخاطبان و فرآیندی که می‌خواهید آنها طی کنند، یک استراتژی بازاریابی انتخاب کنید که به نظرتان بیشترین تاثیر ممکن را خواهد داشت.
  4. تلاشهای خود را اندازه بگیرید. با هر چه اطلاعات که از طریق متودهای بازاریابی شما به دست آمده است، ارزیابی کنید که آیا حدس‌هایتان در مورد نتیجه بازاریابی درست بوده است و بر اساس این آمار، تصمیم‌گیری درست را انجام دهید.

انتخاب استراتژی بازاریابی مناسب

بله! دیگر وقتش رسیده که به سراغ این ۱۰۰ روش بی‌نظیر بازاریابی برویم.

ادامه مطلب:

منبع:تنهاسایت

www.tanhasite.com

  • Mrj Mrj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی